Üdvözöljük oldalunkon!

Fogyasztóvédelmi Póker!

Fogyasztói tudatosság növelése - játékosan!

Hova fordulhat a fogyasztó, ha nem jut dűlőre a webáruházzal fennálló vitában?

2018-04-24 01:04

Előfordulhat, hogy fogyasztóvédelmi problémája van a fogyasztónak a megrendelt termék miatt a vállalkozással. Lehet például, hogy elutasítják a termék visszaküldésének lehetőségét vagy éppen levonnak a kifizetendő összegből jogtalanul bizonyos hányadot. Az ilyen és ehhez hasonló esetekben megoldást jelenthet az online vitarendezés!

Levonható-e bármilyen összeg a fogyasztónak visszautalandó pénzből internetes vásárlásnál?

2018-04-19 06:04

Fontos tudniuk a fogyasztóknak, szűk az az esetkör, amikor a webáruház levonhat valamennyit a visszautalandó összegből, ha a fogyasztó tizennégy napon belül meggondolta megát. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy nem lehet például csak úgy „használati díjat” vagy körbért ilyenkor érvényesíteni.

Elektronikus panaszbejelentés

Tudatos fogyasztó vagyok (Tesztek)

Szavazás

 

Nézőpont